ОТМЕТКИ
За да запазите, моля натиснете CTRL + D, Done
Гражданска отговорност на МПС
Застраховка Автокаско
Застраховка Автокаско
Помощ при пътуване
Помощ при пътуване
Туристически с покрития за спорт
Туристически с покрития за спорт
ИЗПРАТЕТЕ СЪОБЩЕНИЕ
ОТГОВОР ДО
2 РАБОТНИ ДНИ
info@24ins.bg
Назад
Данни от малък талон
Данни за автомобила
С 24ins получавате
Клиентите за нас
"Огромни и сърдечни благодарности! Бъдете сигурни, че убедено ще бъда ваш "агент" за всички свои близки и познати, които ще пътуват."
С. Байчинска
"Здравейте, благодаря за внимателното отношение и бързо направената застраховка."
Адриан Иванов
"Всеки ден сравнявам цените на портала 24ins. Това е голямо удобство в работата."
Калин Иванов
"НАИСТИНА НАЙ-ДОБРИТЕ. КОРЕКТНИ, УСЛУЖЛИВИ И ОКАЗВАЩИ СЪДЕЙСТВИЕ ПРИ НУЖДА."
Гинка Карастоянова
"Изключително коректен брокер!!!При всяка щета ми изпращат служител и оказват съдействие до приключването ѝ."
Александър Кръстанов
"Веднъж дадеш ли данните си не се налага нищо да попълваш повече. Напомнят, че застраховката изтича. Съобщаваш, ако има промени и готово. Easy!"
Васко Иванов
"Аз съм вече 3-та година клиент на 24ins, много съм доволна от момчето, което ми следи застраховките и за двата автомобила. Страхотни сте."
Б. Борисова
Новини и промоции
Спестявайте, докато сте на път, със CБA и 24ins!
Януари месец ни посреща с различни цени за "Гражданска отговорност" на МПС спрямо януари миналата година
НАЙ-ЕВТИНАТА И НАЙ-СКЪПАТА ГРАЖДАНСКА ОТГОВОРНОСТ В РАЗГАРА НА ЛЯТОТО НА 2021Г.
СЕРВИЗ ОТ ВРАТА ДО ВРАТА ЗА ВАШИЯ АВТОМОБИЛ ОТ АГРОН СЕРВИЗ
ИСТИНСКА ИСТОРИЯ ОТ 24INS
Въпроси и отговори
Какво представлява застраховка „Автокаско“?
Застраховката "Каско" е доброволна автомобилна застраховка, предназначена за осигуряване на пълна застрахователна защита на всички сухопътни моторни превозни средства (МПС-та), в това число и ремаркета и полуремаркета, срещу различни рискове.
„Каско“ покрива пълна загуба или частична щета на МПС вследствие на:
• пътно - транспортно произшествие,
• природно бедствие,
• пожар,
• злоумишлени действия на трети лица.
• други събития, които могат да причинят щети на автомобила.
Застраховката може да включва само някои или всички изброени покрития - повечето застрахователи предлагат и избираеми покрития като: взривяване, умишлен палеж, покритие на гумите на автомобила и др. Можете да ги видите и да ги включите към застраховката си на страницата ни тарифи - от опцията Добавете избираеми покрития“.
Застраховка „Каско“ могат да сключат всички ползватели на моторни превозни средства с валидна българска регистрация, при допълнителни условия от страна на застрахователя това може да се стане и за превозни средства с чуждестранна регистрация.
Бихме искали да обобщим и да Ви напомним, че „Гражданска отговорност“ на МПС покрива отговорността пред трети лица, докато застраховка „Каско“ осигурява защита за собствения Ви автомобил - в случай на възникване на различни събития.
Затова, ако имате възможност, Ви съветваме да комбинирате и двете застраховки за по-пълна защита на автомобила Ви.
Къде е валидна застраховка „Каско“?
Застраховката обикновено е валидна на територията на Република България, в държавите-членки на Европейския съюз и извън съюза - в държавите-членки на Международното споразумение „Зелена карта“.
Преди да изберете конкретна застрахователна оферта, Ви съветваме да проверите спецификите, които отделните застрахователи имат относно обхвата на някои покрития като „Кражба“, „Грабеж“ и др. за определени страни. Информацията ще откриете на страницата на тарифите ни, под конкретната оферта на застрахователното дружество - в „Подробна информация“, на таб „Териториален обхват“ или в „Общите условия на продукта“ на таб „Документи“.
Защо да сключвам застраховка „Автокаско“ след като имам сключена „Гражданска отговорност“ на автомилиста?
Двете застраховки са различни – застраховката „Гражданска отговорност” на МПС е задължителна и защитава трети лица, участници в пътен инцидент, докато застраховка „Каско” осигурява обезщетяване на собственика или водача на МПС-то - при увреждане, кражба или пълно унищожение на автомобила. В случай, че станете участник в пътно-транспортно произшествие, автомобилът Ви е обект на посегателство от страна на трети лица, някой друг причини или Вие причините вреда на колата, ще Ви бъдат спестени бъдещите разходи за сервизни и други услуги.
Накратко, сключвайки застраховка „Каско“, Вие и МПС-то Ви сте много по-защитени на пътя и си спестявате доста евентуални неприятности.
Има ли разлика между „Експертна оценка“ и „Доверен сервиз“ и каква е тя?
При избран начин на обезщетяване с право на „Доверен сервиз“, МПС-то се ремонтира в доверен автосервиз на застрахователната компания, към която сте сключили „Каско“. Застрахователната компанията има ангажимента да се разплати със сервиза, който ще закупи необходимите резервни части и ще ремонтира МПС-то.
При избор на обезщетяване по „Експертна оценка“, компанията-застраховател оценява щетите по МПС-то и изплаща обезщетение на застрахования. При този избор е възможно получената от клиента сума да не покрие изцяло необходимите разходи за ремонт.
Забравих да платя поредната вноска на полицата ми „Каско“ на отбелязаната дата – дали ми е прекратена застраховката?
Не се притеснявайте, плащането на вноска по застраховка „Каско“ може да бъде извършено до 15 дни след датата, отбелязана в полицата (падежа на вноската). Застраховката ще се счита за прекратена едва след като посоченият срок от 15 дни изтече.
Ако сключите застраховка "Каско" на вноски през сайта на 24ins, ние ще имаме грижата да Ви напомняме навреме за поредната вноска на полицата Ви.
Изисква ли се оглед и заснемане на автомобила при подновяване на полицата?
При подновяване на полицата в същата застрахователна компания, без да има прекъсване на покритието, оглед и заснемане на автомобила не се изискват.
Ако имате други въпроси относно спецификите на застраховката, не се колебайте да ни потърсите на оставените ни контакти в сайта.
Как следва да действам при щета?
Регистрираните щети по МПС-то Ви, могат да са от различен характер – следствие от определени пътни и метерологични условия:
- при участие в ПТП трябва да уведомите КАТ на телефон 112. Когато ПТП-то е по-леко (т.е. няма пострадали, автомобилите могат да се придвижват на собствен ход и има съгласие между двамата участници в ПТП-то чия е вината за събитието), може да попълните двустранен констативен протокол за ПТП, без да е необходимо посещение от КАТ;
- за щети, настъпили в паркирано състояние на МПС-то Ви, които не са причинени от злоумишлени действия на трети лица, е нужно да уведомите единствено застрахователната компания;
- при кражба на МПС-то трябва да уведомите полицията и застрахователната си компания;
- при пожар – за щетата се информира застрахователната компания и службата за пожарна безопасност;
- за щети, причинени от природни бедствия, трябва да съобщите на застрахователната си компания и да представите служебна бележка от метеорологичната служба.
Важно!!! Сроковете за уведомяване на застрахователната компания и компетентните органи са до 24 часа при кражба на МПС и до 3 работни дни за събития, различни от кражба.
Какво да правя при възникване на щета в чужбина?
Пожелаваме Ви да не Ви се случват непредвидени събития, докато сте на път. Но ако все пак възникне щета на Вашето МПС при пребиването Ви извън България, има ред, който задължително следва да спазите - в срок до три дни от възникването на събитието, уведомете застрахователната Ви компания, полицията и евентуално противопожарната служба (в зависимост от вида на настъпилото застрахователно събитие) в съответната държава.
В срок до три дни от възникването на събитието, уведомете застрахователната Ви компания, полицията и евентуално противопожарната служба (в зависимост от вида на настъпилото застрахователно събитие) в съответната държава.
Ако разполагате и с Автоасистанс, уведомете и асистиращата компания и следвайте дадените Ви от нея инструкции, за да получите необходимата помощ.
За сключването на застраховка „Каско“ и покриването на щети има ли значение кой управлява автомобила?
Застраховката е валидна, когато автомобилът се управлява от правоспособен водач – той може да е различен от собственика на автомобила.
Важно е да се знае, че застрахователят не покрива щети, когато управляващият МПС-то е бил под въздействие на алкохол или други упойващи вещества.
Какво е важно да се знае при покупка на МПС с валидна полица „Автокаско“?
Когато закупеното от Вас МПС вече има сключена застраховка „Автокаско“, се издава добавък на името Ви – като нов собственик, и така се прехвърлят правата по застраховката.
При неиздаването на добавък, застраховката спира да бъде валидна.
Затова Ви съветваме, когато закупувате ново МПС със сключена застраховка „Каско“ да не пропускате издаването на споменатия добавък.
Автокаското на МПС-то ми изтича след няколко дни, а новото му Каско ще е към друга застрахователна компания - възможно ли е да се направят снимки на автомобила преди изтичането на старото „Автокаско“?
Когато сключите новото „Каско“ и имате полица, можете да преминете оглед в съответната компания. Препоръчително е да посетите компанията седмица или най-късно ден преди да влезе в сила новата полица.
В случай че имате неотремонтирани щети по предходната полица „Каско“, е необходимо те да бъдат заведени и отремонтирани при предходния застраховател. В противен случай новият застраховател ще ги опише и нови щети по същите детайли няма да се покриват.
Може ли кола с чужда регистрация да се застрахова в България със застраховка „Каско“?
Голяма част от компаниите НЕ застраховат автомобили с чужда регистрация.
Но след предварително запитване и разрешение, някои компании сключват застраховката. Прилагат различни условия и изисквания като например: покритие на „Каско“ само на територията на България, собственикът на МПС-то да е български гражданин и др.
При желание да сключите застраховката при споменатото от Вас условие, моля да ни потърсите за съдействие на координатите, които ще откриете в сайта ни.
Бъдете сигурни, че ние ще направим всичко възможно, за да Ви съдействаме за сключването на застраховката.
Покрива ли застраховка „Каско“ нанесените щети на автомобила ми при градушка?
Ако имате сключена застраховка "Автокаско", при който и да е застраховател, предлагащ застраховката на сайта ни, имате право да получите обезщетение, тъй като градушката обичайно е покрит риск за компаниите, с които работим. Можете да проверите покритията към застраховката към всяка отделна компания на страницата на 24ins с тарифи в частта основни и избираеми покрития. А от опцията „Добавете избираеми покрития“ можете да добавите и други покрития, които смятате, че са важни за Вас.
В случай, че желаете да заведете щета, възникнала при природни бедствия или в следствие на друга причина, просто позвънете на телефонните номера, посочени в полицата Ви, за да регистрирате събитието пред застрахователя и да получите инструкции за последващи действия.
Срокът за регистриране на щетите е до 3 дни от датата на събитието. Щетите можете да регистрирате и в ликвидационен център на компанията, където в последствие ще е необходимо да преминете и оглед на автомобила.
За да Ви се изплати обезщетението е необходимо да представите всички изискуеми документи - застрахователната полица, сметки за платени вноски (при разсрочено плащане), регистрационен талон на автомобила, талон за технически преглед, Свидетелство за правоуправление на МПС и контролен талон.
При възникване на щети, причинени от природни бедствия, се изисква да се уведоми и КАТ на номер 112, както и да се вземе Служебна бележка от Хидрометрична станция.
Мога ли да заведа щета по „Каско“, ако колата не е на мое име?
Можете да заведете щетата и Вие, дори и застраховката да не е на Ваше име и ако не сте Вие собственикът по талон. Необходимо е да подадете уведомление за настъпила щета в ликвидационен център на съответната компания, като преди това е следвало да сте спазили съответните изискуеми срокове за уведомяване. При завеждането на щетата следва да представите всички необходими документи - полицата, сметки за платени вноски (ако е сключена при разсрочено плащане), регистрационен талон на автомобила, талон за технически преглед, шофьорска книжка на водача и контролен талон, Двустранен протокол, протокол за ПТП или Служебна бележка от компетентните органи, в зависимост от събитието. При обезщетение на база експертна оценка е необходимо да се посочи банковата сметка на собственика по талон и полица. Ако банковата сметка е на името на друго лице, то тогава застрахователят ще изиска писмена декларация от собственика, че той е съгласен да се изплати обезщетението по чужда банкова сметка.
Не се колебайте да ни потърсите на оставените телефони за връзка, в меню Контакти, ние ще отговорим на всички Ваши въпроси и ще Ви съдействаме при нужда.
Грижим се за поверителността на Вашите лични данни
Относно: използването на онлайн застрахователния портал 24ins.bg
В сила от 20.05.2018 г.
Тази интернет страница www.24ins.bg се притежава от “Брокер Инс“ ООД и се управлява от Дружеството в съответствие с разпоредбите на Закона за защита на личните данни и свързаната правна уредба включително, но не само Регламент (ЕС) 2016/679 („GDPR”).
Този документ описва начина, по който “Брокер Инс“ ООД събира и обработва информацията, предоставена от потребителите чрез уеб сайта www.24ins.bg и чрез използването на услугите, предлагани на уеб сайта www.24ins.bg. Този документ се отнася до използването на всички услуги, предлагани от 24ins. В случай, че не сте съгласни с настоящата политика, моля, не приемайте да използвате нашите услуги или друг аспект от нашия бизнес.
Актуализациите в настоящата Политика за поверителност отразяват последните промени в Закона за защита на личните данни. Същата има за цел да предостави по-ясна представа на потребителите за това, как 24ins.bg управлява всички лични данни на потребителите.
ПРИЛОЖИМОСТ
Тази Политика за поверителност се отнася за всички продукти и услуги, предлагани от “Брокер Инс“ ООД чрез 24ins.bg и нашите мобилни приложения
Тази Политика за поверителност не важи за приложения или софтуер на трети лица, които се интегрират с Услугите на 24ins.bg или с други продукти, услуги или бизнес на трети лица.
ПОТРЕБИТЕЛСКИ ДАННИ, СЪБИРАНИ И ОБРАБОТВАНИ ОТ 24ins.bg
Лична информация за идентификация
Събираме лична информация за идентифиция от потребителите по различни начини, включително, но без да се ограничаваме до това, когато потребителите посещават нашите сайтове, регистрират се в сайтовете и във връзка с други дейности, услуги, функции или ресурси, които предоставяме на нашите сайтове. На потребителите може да бъде поискано име, имейл адрес, физически адрес или информация за плащане. Ние събираме персонална идентификационна информация от потребителите само ако доброволно ни предоставят тази информация. Потребителите винаги могат да откажат да предоставят информация за лична идентификация, с изключение на случаите, когато това може да им попречи да извършват определени дейности, свързани със сайтове. Ние не предоставяме личната информация на трети страни и няма да използваме Вашето име или фирмено име в никакви маркетингови изявления без Вашето изрично писмено разрешение.
Информация, която не се определя като лична
Събираме информация за идентифициране (която не е лична), за потребителите, когато взаимодействат с нашите сайтове. Информацията за нелична идентификация може да включва името на браузъра, вида на компютъра и техническата информация за начините на използване на потребителите на нашите сайтове, като използваната операционна система и доставчиците на интернет услуги и друга подобна информация.
Друга информация
Метаданни - когато потребителите взаимодействат с нашите услуги, метаданните се генерират, за да предоставят допълнителна информация относно начина, по който потребителите взаимодействат с нашите сайтове.
Текущи записи (Log data) - Услугите ни автоматично ще събират информация, когато потребителите достъпват или използват нашите сайтове или услуги и ги записват в записи (Logs). Данните в записите могат да включват IP адрес, посетени по-рано адреси на уеб страници, тип и настройки на браузъра, час и дата, когато са използвани услугите, конфигурации на браузъра и приставки, данни за езика и "бисквитките".
Информация за устройството – 24ins.bg събира информация за компютъра, телефона, таблета или други устройства, които използвате за достъп до услугите ни. Тази информация за устройството включва Вашия тип връзка и настройки, когато инсталирате, достъпвате, актуализирате или използвате нашите услуги. Също така събираме информация чрез Вашето устройство за Вашата операционна система, тип на браузъра, IP адрес, URL адреси на страници за препращане / излизане, идентификатори на устройства и данни за срив. Използваме Вашия IP адрес и / или предпочитание за държава, за да приближим Вашето местоположение, за да Ви предоставим по-добра услуга. Колко от тази информация събираме, зависи от типа и настройките на устройството, което използвате за достъп до Услугите.
Информация за местоположението – 24ins.bg ще получи тази информация от потребителите по време на регистрацията, както и от нашите партньори-доставчици, за да разберем приблизително Вашето местоположение.
Употреба на бисквитки (cookies)
Нашите сайтове могат да използват "бисквитки", за да подобрят практическата работа на потребителите. Потребителският уеб браузър поставя бисквитки на твърдия диск за целите на воденето на записи и понякога за проследяване на информацията за тях. Потребителят може да избере да настрои своя уеб браузър, за да откаже "бисквитките" или да Ви предупреди, когато се изпращат бисквитки. Ако го правите, имайте предвид, че някои части на сайта може да не функционират правилно.
Как 24ins използва съхраняваните данни
24ins.bg събира и използва личната информация на потребителите за следните цели:
За персонализиране на потребителския опит може да използваме обобщена информация, за да разберем как потребителите ни като група използват услугите и ресурсите, предоставени на нашия сайт. Да подобрим нашия сайт ние непрекъснато се стремим да подобряваме предлаганите от нас уеб услуги, въз основа на информацията и обратната информация, която получаваме от потребителите. Подобряване на обслужването на клиентите Информацията Ви ни помага да отговаряме по-ефективно на Вашите искания за обслужване на клиенти и нужди за поддръжка,да администрираме съдържание, промоция, проучване или друга функция на сайта, да изпращаме информация до потребителите, които са се съгласили да я получават, относно теми, за които смятаме, че ще бъдат от интерес за тях. Имейл адресът, който потребителите предоставят, ще бъде използван само за да отговори на техните запитвания и / или други искания или въпроси. Ако потребителят реши да се включи в нашия пощенски списък, той ще получи имейли, които могат да включват новини за компанията, актуализации, свързана информация за продукта или услугата и т.н. По всяко време потребителят може да се откаже от получаването на бъдещи имейли, като инструкциите за отписване са посочени в долната част на всеки имейл. В случай, че се изисква със закон или друг нормативен акт, за таксуване, управление на сметки и други административни въпроси,за разследващи и превантивни мерки срещу злоупотреба със сайтове,използваме информация за потребителите, от които сме получили съгласие за конкретна цел, която не е посочена по-горе. Например може да публикуваме препоръки или да включваме истории на клиентите, за да популяризираме нашите услуги. Винаги ще искаме съгласие преди да публикуваме каквато и да било информация за промоционални цели.
СПОДЕЛЯНЕ И РАЗКРИВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ
24ins.bg ще разкрие или сподели информация за потребителите само за следните цели:
Дейностите на 24ins.bg изискват нашите служители да имат достъп до системите, които съхраняват и обработват потребителските данни. Това има за цел по-добро обслужване и отстраняване на потенциални проблеми. Например, за да се диагностицира проблем, който потребителите могат да имат с услугите на 24ins.bg, нашите служители може да се нуждаят от достъп до потребителските Ви данни. На всички служители е забранено да разглеждат потребителски данни по каквато и да е причина, освен ако това не е абсолютно необходимо.
ИЗТРИВАНЕ НА ДАННИ
Когато потребителите изтрият своите профили, съществуват различни сценарии за това как ще бъдат третирани данните, както е описано по-долу:
Пълното изтриване на данни ще настъпи след 90 дни. Моля, вижте "Запазване на данни" по-долу за допълнителни подробности относно запазването на данни за 90 дни.
Потребителите могат по всяко време да поискат изтриване на личните им данни. Ако бъде направено такова искане, данните ще останат в архиви и жизнения цикъл, които поддържаме, за да гарантираме, че няма да съхраняваме данни в резервни копия повече от 90 дни. Потребителите могат да изпратят имейл до info@24ins.bg, за да поискат изтриване на данни. Ако обаче Потребителите изискват изтриване на данните си, настояваме потребителите да изтрият профила си, тъй като това ще помогне за инициирането на процеса.
Ако 24ins.bg изтрие сметка поради неактивност, ще се прилагат горните сценарии.
ЗАПАЗВАНЕ НА ДАННИ
Съхранение и сигурност на информацията 24ins.bg използва доставчици на хостинг услуги в САЩ, ЕС и България за съхраняване на събрана информация и използваме технически мерки за осигуряване на всички данни. Независимо от цялостните мерки за сигурност и предпазните мерки, които 24ins.bg прилага, за да защити данните, не съществува непреодолима система за сигурност и поради естеството на интернет, 24ins.bg не може да гарантира, че данните, по време на предаване по интернет или докато са съхранени в нашите системи или по друг начин под наша грижа, е абсолютно безопасна. 24ins.bg прилага политики в случай на такава ситуация и ще отговори на исканията за това в разумен срок.
Колко време съхраняваме информацията
Колко време съхраняваме информацията, която събираме от Вас, зависи от типа информация, както е описано по-подробно по-долу. След това ще направим всичко възможно, за да изтрием информацията или ако това не е възможно (например, защото информацията е била съхранена в архиви за възстановяване), ние ще съхраним сигурно информацията Ви и ще я изолираме от всяка друга употреба до момента, в който изтриването е възможно.
Информация за промоции и маркетинг данни
Ако потребителите са избрали и са дали съгласието си да получават маркетингови, промоционални и напомнящи имейли от 24ins.bg, запазваме информация за маркетинговите предпочитания на потребителите, освен ако не сме поискали специално да ги изтрием. 24ins.bg съхранява информация, получена от "бисквитки" и други технологии за проследяване, за разумен период от време от датата, на която е получена тази информация.
ДЕЦА
Не събираме лична информация от деца на възраст под 14 години. Ако научим, че сме събрали лична информация на дете на възраст под 14 години, ще предприемем стъпки, за да изтрием информацията възможно най-скоро. Ако родители и/или законни представители на деца открият, че деца под тяхното настойничество са дали данните си на 24ins.bg, свържете се с нас на посочените адреси за контакт в настоящата политика. Ние ще изтрием информацията в най-кратък срок.
ВАЛИДНОСТ И АКТУАЛИЗИРАНЕ НА ПОЛИТИКАТА
Възможно е периодично да актуализираме своята Политика за защита на личните данни. При промяна в настоящата политика, на уеб сайта ни ще бъде публикувано съобщение, както и актуализираната Политика за защита на личните данни.
ДАННИ ЗА КОНТАКТ
АКО ЖЕЛАЕТЕ ДА СЕ СВЪРЖЕТЕ С НАС ПО ВЪПРОСИ, СВЪРЗАНИ С НАСТОЯЩАТА ПОЛИТИКА ИЛИ ЗАЩИТАТА НА ЛИЧНИ ДАННИ В 24ins.bg, МОЛЯ, СВЪРЖЕТЕ СЕ С НАС ПО СЛЕДНИТЕ НАЧИНИ: На имейл адрес: dataprotectionbg@24ins.bg
ДЕКЛАРАЦИЯ ЗА СЪГЛАСИЕ ЗА СЪБИРАНЕТО, ИЗПОЛЗВАНЕТО И ОБРАБОТВАНЕТО НА ЛИЧНИ ДАННИ
ДЕКЛАРИРАМ:
Съгласен/а съм обработващия лични данни, при „Брокер Инс“ ООД, гр. София, ул. „Кърниградска“ 3, да събира, обработва, съхранява и предоставя законосъобразно, добросъвестно и по прозрачен начин личните ми данни, при изпълнението на задачи във връзка с предоставяне на услугата застрахователно посредничество, съгласно изискванията на Регламент (ЕС) 2016/679 и Закона за защита на личните данни.
Запознат/а съм от администратора – „Брокер Инс“ ООД, с правата ми като субект на данни:
1. Известни ми са данните, които индентифицират администратора, както и координатите за връзка с него.
2. Запознат/а съм с целите на обработването на личните ми данни, както и правното основание за обработването им.
3. Известен ми е срока, за който ще се съхраняват личните ми данни, както и критериите, използвани за определяне на този срок.
4. Известно ми е / уведомен/а съм за правото ми да изискам от администратора достъп до коригиране или изтриване на лични ми данни или до ограничаване на обработването им, както и правото ми да направя възражение срещу обработване и правото на преносимост на данните.
5. Предупреден/а съм, че предоставянето на личните ми данни е задължително / договорно изискване, необходимо за сключването на договор, както и евентуалните последствия, ако тези данни не бъдат предоставени.
6. Известна ми е възможността за оттегляне на съгласието ми по всяко време, без да се засяга законосъобразността на обработването въз основа на съгласие, преди то да бъде оттеглено.
7. Запознат/а съм с правото ми на жалба до надзорния орган, в случай на нарушаване на правата ми.
8. Запознат/а съм с възможността да упражня правото си на преносимост на данните към друг администратор, когато това е технически осъществимо.
9. Уведомен/а съм за правото си да направя възражение срещу обработване на личните ми данни, за целите на директния маркетинг, което включва и профилиране, доколкото то е свързано с директния маркетинг.
10. Известно ми е правото ми да не бъда обект на решение, основаващо се единствено на автоматизирано обработване.
11. Уведомен/а съм, че за изпълнението на договора ми, информация, свързана с личните ми данни, е възможно да бъде предоставяна на застрахователни дружества, както и на трети лица, само когато това е необходимо за осъществяване на услугите по застрахователно посредничество.
12. За всяка промяна на изискванията, ще бъда уведомяван от администратора незабавно.
По пощата: гр.София, „Кърниградска“ №3, 24ins.bg, за Длъжностното лице за защита на данните